Pardavimų analizė - tai tiesiog analizė, kuri išskaido pardavimus pagal kokius nors kriterijus ir taip leidžia padidinti pardavimus. Pardavimų didinimas lengvai įmanomas tik tuo atveju, jei pardavimų analizė yra vykdoma anksčiau, nei kiti veiksmai. Nes jei nepadarei analizės - tai nežinai, ką darai, ką gerini ir kodėl.
Paprastai pardavimų analizėje gali būti išskiriami tokie segmentai
Pagal pardavimų proceso proaktyvumą:
- Aktyvūs (pardavėjo inicijuoti) pardavimai
- Pasyvūs (pirkėjo inicijuoti) pardavimai
- Nauji pardavimai (klientams, kurie anksčiau nepirko)
- Kartotiniai pardavimai (klientams, kurie anksčiau pirko)
- Papildomi pardavimai (parduodamos papildomos susijusios prekės)
- Kryžminiai pardavimai (parduodamos papildomos nesusijusios prekės)
- Pastovūs pardavimai (daugiau mažiau pastovūs visus metus)
- Sezoniniai pardavimai (dalį metų pakylantys, dalį metų nukrentantys)
- Proginiai pardavimai (vykstantys tik siaurą laiko tarpą)
- Nesegmentuoti pardavimai (skirti bendrai visiems)
- Segmentuoti pardavimai (nutaikyti į specifines klientų grupes)
- Specializuoti pardavimai (orientuoti į ryškiau specifinius konkrečių klientų grupių poreikius)
- Mafijiniai pardavimai (duodantys itin gerus išlošimus tam tikriems specifiniams klientams)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą