Laikrodžių rinka yra viena iš įdomesnių, nes turi labai aukštą konkurenciją, labai nusistovėjusias kainas, gana nemažą pelningumą, technologinį barjerą įėjimui ir kartu labiausiai priklauso nuo sukurto ilgalaikio įspūdžio vartotojui.
Ryški čia rinka tuo, kad nors akcentuojamos technologijos, jos išties nieko nelemia, o lemia tik tų technologijų supratimas, vertinimas, įsivaizdavimas, percepcija.
Segmentai, iš esmės tokie, padalinami pagal geografinius kilmės šalių pjūvius.
- Japoniški laikrodžiai
- Šveicariški laikrodžiai
- Kiniški laikrodžiai
- Senųjų Europos šalių (Austrija, Italija, Prancūzija) laikrodžiai
- Rusiški laikrodžiai
- Neaiškios kilmės laikrodžiai
Antras laikrodžių pjūvis - pagal kitus brendus, labiau veikiantis nepatyrusius pirkėjus:
- Vakarietiški madų brendai (prekių ženklai)
- Klasikiniai laikrodžių brendai
- Mitologiniai brendai (rusiški ir pan.)
- Noname brendai
- Mechaniniai
- Kvarciniai
- Elektroniniai
- Išmanieji
- Sportiniai/rekreaciniai (padidinto atsparumo dizainai)
- Kostiuminiai (daugiausiai klasikinio dizaino)
- Papuošalų tipo (gražesni, dažniau būdinga moteriškiems)
- Vakarietiškų madų brendas kostiumams, su šveicariška kvarcine mechanika
- Neaiškios kilmės elektroninis plastmasinių papuošalų tipo
- Rusiškas mechaninis "Komandirskije"
- Klasikinis kostiuminis Seiko ar Casio
- Klasikinis sportinio tipo Rolex ar Swiss Military
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą