Pardavimų procesai būna dviejų rūšių: aktyvūs ir pasyvūs.
Aktyvūs pardavimai būna tokie, kur jūs kažką pats darote, susirandate klientą, jam pasiūlote, išsiklausinėjate, vėl pasiūlote, o galų gale kažką ir parduodate.
Pasyvūs pardavimai būna tokie, kur klientas jus pats susiranda, pasako ko nori ir nusiperka.
Aišku, kad pasyvūs pardavimai lengvesni - tiesiog turi kažkokių prekių ir lauki kliento. Kai pirkėjas ateina, jis paprašo norimos prekės, tada pasižiūri, ar yra sandėlyje, ir jei yra, tai tą prakę jam duodi. O je nėra - nu tai sakai klientui, kad dabar neturi ir reiks pusantro mėnesio palaukti, kol ta prekė sandėlyje atsiras.
Aišku, klientas pats pas tave neateina, o jei ateina ir prekės nėra, tai nueina kitur. O kadangi laikyti tuščiai prekes sandėlyje nesinori, nes tai tiesiog užšaldytas sandėlys bus, tai prekių aišku, kad nėra. Taigi, netgi jei klientas ir ateina, pardavimai nevyksta.
O aktyvūs pardavimai - tai tada, kai pats vaikštai nuo durų prie durų, ar kai skambinėji telefonu, važinėji pas klientą, siūlai jam kažką ir taip toliau. O kadangi šalti skambučiai niekam nepatinka, o jau vaikščiojimas dar labiau nepatinka, tai niekam tie aktyvūs pardavimai išvis nepatinka. Ir todėl niekas jų išvis nedaro.
Tokia yra visa aktyvių ir pasyvių pardavimų esmė.
O kaip pardavimai vyksta? O kai sutvarkai procesą, tai ir vyksta. Tik niekas nesugeba tų procesų sutvarkyt normaliai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą