2022 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Pardavimų procesų rūšys

Kol kas daugelis įsivaizduoja, kad pardavimai būna tiesiog pardavimais. Išties ne - yra keletas labai skirtingų pardavimų procesų.

Esminės pardavimų procesų rūšys yra šios:

  • Aktyvūs pardavimai
  • Pasyvūs pardavimai
  • Klientų problemų sprendimas
  • Santykių su klientais priežiūra
Gana įdomiai pardavimų procesai aprašyti čia - https://pratura.lt/pardavimu-didinimas/

Gerai sutvarkius pardavimų procesus, galima gauti kelis kartus daugiau klientų, o ir esamiems klientams parduti daug daugiau.

Labai svarbu suprasti, kad aktyvūs pardavimai negali susiderinti su klientų priežiūros ar pasyvių pardavimų procesais. Bandant juos suderinti, pardavimai juda prastai, naudos nesigauna.

Komentarų nėra: